Blog Archive

Wednesday, July 27, 2016

Favoriti ☺

Zdravo svima!
|Trenutno slušam Natašu Bekvalac,i sada sam shvatila da ona ima stvarnoo super pesme!|
U svakom slučaju,danas ću napisati svoje favorite.Ovo treba da bude 'TOP 4 proizvoda ispod 1000dinara' ali to je isto,jer ništa od ovih proizvoda koje ću vam pokazati ne koštaju više od 1000dinara.  ☺



AURA - BLENDING BRUSH
Četkica za blendanje nikad dosta,zaista.Imam ih previše,ali nekako mi je ova najomiljenija,sigurno jer je prva u kolekciji od 40 četkica.Koštala je 309dinara.Vrlo je mekana,i za moj oblik očiju je savršena.Jako je kvalitetna za cenu od 300dinara.I na prvi pogled,stvarno izgleda veliko,i izgleda da ne možete ništa sa četkicom,ali naprotiv.Mogu izvući neke jako dobre makeup trikove,ali uz to koristim još neke ''dodatne'' četkice,a ponekada je koristim za ceo kapak,i jako je odlična!

|inače,pola sata pre slikanja koristila sam je,zato je prljava|



ESSENCE - SMOKEY EYES SET

Hmm..mene je ovo oduševilo.Većinom ih  koristim kada imam neki koncert,i tada koristim samo sivu i belu,jer mi je ova crna previše napadna za folklor.Dosta su pigmentovane,i jako povoljne.Sa ove tri boje stvarno možete doći do nekog profi makeupa. 




  AURA - PRIME  ME - baza za senku

Mogu vam odmah reći da oobožavam AURA proizvode.Ovo je baza za senku,i stvarno odlična!Mislim da je koštala 400-500 din,nisam sigurna..senka mi stoji na 'mestu' dok je ne skinem,proizvod za svu pohvalu!Sada,ja obično stavim bazu pa ovu Essencovu senku|gore| i senka se ne pomera,nekih 3-4 sata.Za sada je odlična,ne troši se brzo.Baza je tečne strukture,i za divno iznenađenje boje kože.




                                    THE ONE 5-IN-1 Wonder Lash mascara


Definitivno najomiljenija stvar na svetu!Podiže trepavice,razdvaja ih.Četkicu obožavam,neobična je a
jako precizna,jer zahvati trepavice od korena.Maskara nije jeftina,koštala je 800 dinara|mislim| ali je stvarno perfektna!Odmah mogu reći da bolju još nisam našla.Trepavice su vam podignute,dok ne skinete maskaru,do tada kao da ste naneli maskaru prvi put. 




To je to,što se tiče favorita.Nadam se da ste uživali čitajući,i da vam se dopadaju fotografije. Do sledećeš posta!

Zapratite me na instagramu:
@natalijacvejic

Ask za savete:


19 comments:

  1. Odlican post!Imam sve proizvode sem poslednjeg i odusevljena sam sa njima.Slike su malo reci prelepe.Sjajno,kao i uvek!

    anjasworld1.blogspot.rs

    ReplyDelete
  2. Divne fotke! Imala sam tu malu Essence paleticu koju sam relativno skoro potrošila i zaista je divna :)

    Milica's diary

    ReplyDelete
  3. Nemam ni jedan od ovih proizvoda, alii svi mi se čine super!♥

    http://nevergiveup656.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  4. Essence smokey eyes je našto fenomenalno!Evo ja sam sad kupila Chanel les 6 ombres i i dalje mi je Essence bolji...Odlican post,odlicne stvarcice!

    ReplyDelete
  5. Extra post! Ali stvarno!

    Učlanite se u moj fashion, lifestyle, DIY blog: https://anastasijasblog.blogspot.rs

    ReplyDelete
  6. Sjajni favoriti! Fotke su presavršene *--*

    innisall.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Divne su ti fotkice :* Inače, probala sam samo Aurinu blush četkicu i delimo mišljenje o njoj. Na početku mi se činilo da je prevelika, a sada je rado koristim :)

    Anja's diary

    ReplyDelete
  8. Odlicna mi je ova paleta, i ja sam ju imala, meni se jako svidala.
    Jako mi je zao sto kod nas nema aure :/

    https://myfirsttextvm.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  9. Odličan post! ❤ Svi proizvodi deluju stvarno sjajno. ❤ Mislim da ništa od ovoga nisam isprobala, ali posle ovog posta odmah idem da nabavim par stvarčica. ;* ❤❤
    <3333333333333333333333333333333

    eslyisworldview.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Proizvodi su super. Nisma probala ništa od ovoga ali planiram da kupim neke od njih.

    blogfromdreamgirl.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Divni favoriti, fotografije su odlične :*

    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    ReplyDelete
  12. I ja imam ovu essence paletu, i stvarno sam zadovoljna. S'obzirom da je smokey eyes moja omiljena tehnika sminkanja to najcesce i primenjujem. ♥

    Na mom blogu je novi post o kvizovima pa pogledaj. :)
    worldarounyo.blogspot.rs

    ReplyDelete
  13. nedavno sam i ja kupila tu plaetu i zaista nemam zamerki :)
    pls see my new post!
    http://highheelpoodl.blogspot.rs/2016/07/fluo.html

    ReplyDelete
  14. Odlicni favoriti,obozavam Aura proizvode takodje! :)

    Pratim te na GFC :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    ReplyDelete
  15. Odlican post!Moram kupiti neki od ovih proizvoda

    Preplati se na moj blog,uzv-> funnyandrabbits.blogspot.ba

    ReplyDelete
  16. Post ti obara draga. Nažalost, nisam isprobala ovu maskaru, ali sada definitivno planiram.
    Fotke su vrhunske! :-)

    http://xsparkleistax.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  17. Odličan post!Ja takođe volim Natašu,stvarno je odlična.Maskara mi sjajno izgleda,možda je kupim.Takođe paletica izgleda veoma primamljivo.Slike su veoma lepe,čime ih slikaš?Koji editor koristiš?Pozdrav ♥♥♥♥

    Ukoliko možeš,želiš i hoćeš poseti moj blog, nova sam. Nadam se da ćeš mi ostaviti komentar i dati savet,jer si iskusnija. ♥♥♥

    http://chelchiechelchie.blogspot.rs/2016/08/my-first-post-welcome-to-my-blog.html

    ReplyDelete
  18. Nice post
    http://www.udressme.co.nz/bridesmaid-dresses.html

    ReplyDelete
  19. Nice Post!!
    http://www.bandagedress.co.uk/shop-by-colors/blue

    ReplyDelete