Blog Archive

Sunday, July 24, 2016

Moj pas Beni ❤

Zdravo svima.
Ne znam za vas,ali ja oobožavam da čitam postove o kućnim ljubimcima,tačnije,obožavam da čitam tu vrtsu posta.Ooobožavam životinje,i to je jedan od razloga zašto volim da čitam takve postova,i evo dan-danas se čudim kako nisam upisala poljoprivrednu školu,za veterinara,kada ih tako obožavam. ☺

Razmišljala sam da li da napišem 'TOP 5 proizvoda ispod 1000 dinara' ili nešto o ljubimcima.Tako da..prevladala je želja da vas upoznam sa Benijem! ☺ 


Ovo je Beni.On je zlatni retriver koji mrzi da se fotografiše! Mislim da jedina stvar koju mrzim kod njega,jeste ta da ne voli da se fotografiše,i čim vidi fotoaparat pobegne.Rođen je 12.10 i ima 3 godine.|još je mali,haha| 
Iskreno on nije kao ostali psi,on je ludak,pas koji sve mora videti i čuti,bukvalno.Pas koji je uvek spreman za igru,jako je razigran,uvek u pokretu,i za divno čudo nikada mu nije dosadno.Mogu vam reći da je 'lud kao struja.' 


Kao što sam već napisala,zove se Beni.Eh sada,on ima jako puuno nadimaka,neki od njih su Benuška,Benita,to su najčešća imena,i najomiljenija,ostala su većinom iz šale data.

Da spomenem,da je jakoo pametan,i ne voli kada ga neko 'vređa' jer je mog brata od strica oborio na zemlju,samo zbog toga.Ne mogu za njega reći da je miran,jer nije.Mogu odmah reći da je gladna godina,to što je uvekk gladan,i oboožava da jede!


Mislim da je jedina stvar koje se plaši vatra.Previše se plaši vatre,da je jednom skočio na sto,samo jer je ugledao vatru.On je neposlušan,u početku je bio 'mala nevolja' jer sve što dotakne uništi,ali sada kada je već odrastao nije više 'Denis napast.'
Jakoo je ljubomoran na druge kućne ljubimce,i mislim da kada bi kupili još jednog psa,sigurno bi ga oterao.I još jedna činjenica,oobožava decu!


|Beni sa nedelju dana|

I koliko god da je loš,bezobrazan,ja ga oobožavam!Stvarno je ''čudo'' od psa,na pozitivan način. I drago mi je što je takav,jer nikada vam nije dosadno sa Benijem.
Nadam se da vam se svideo ovaj post!♥

Da li vi imate kućnog ljubimca?
Kako se zove?

Instagram: natalijacvejic
ask.fm za savete: naatanatalii


16 comments:

  1. Ovo je prelijepo napisano i pas ti je presladak 💕

    ReplyDelete
  2. Zlatni retriveri su mi omiljeni! Pas ti je presladak i slike su ti stvarno odlicne. ❤

    http://e-s-wonderland.blogspot.ba

    ReplyDelete
  3. Pas ti je presladak, slike takodje! ^^

    novi post: introvertna-holandjanka.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Ja sam se zaljubila jer se ja zaljubim u svakog psa koje vidim.
    Za psa koji se ne voli slikati si uspjela uslikati super slike. Ja od svoga četverogodišnjeg labradora, Ruffija, imam tek 4-5 slika koje su zapravo u fokusu i nisu mutne. :) <3

    ReplyDelete
  5. Beni je moja nova ljubav! Želim ga *-*
    ❤ forever-blogm.blogspot.com ❤ <--new post :)x

    ReplyDelete
  6. Joj, koliko je divan, zaljubljena sam u njega! Obožavam zlatne retrivere i san mi je da imam jednog! ❤

    ReplyDelete
  7. Jao predivan je!
    Mogu mislit kako će tek biti lijepi kad još malo poraste, sad je prepresladak. ☺
    http://ivafdiary.blogspot.ba/#_=_

    ReplyDelete
  8. Pas ti je presladak i jako cist! :)

    http://myfirsttextvm.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Ja nikada nisam imala kućnog ljubimca, ali bih to baš voljela. Tvoj pas je presladak! ♥

    innisall.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Beni je tako presladak. :) Zlatni retriveri su mi omiljena rasa. :) Ljubimca trenutno nemam, ali uskoro dobijam mačku ili malog psa, videću već. :) Divan post draga. ;*
    <333333333333333333333333333

    eslyisworldview.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Jaoj, on je pravi slatkis medeni :) Ja obozavam zlatne retrivere, a nekada sam i ja cuvala dva mala zlatna retrivera i bili su takodje, preslatki :D I ja obozavam zivotinjice i ovavkvu vrstu postova, a zbog poslednje slike sam se sva otopila od slatkoce haha :D

    Pominjes se u mom postu, pa pogledaj ako zelis:
    neramisic.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Predivno napisano! Pas je jako sladak, a takodje svidja mi se i ime: Beni

    ReplyDelete
    Replies
    1. blogfromdreamgirl.blogspot.com - Postavi pitanje za Q & A!

      Delete
  13. Draga, jako lijep blog.
    Ako zelis mozemo da zapratimo jedna drugu, ako hoces zaprati me i ostavi komentar,kako bih uzvratila. :)

    www.bekleveer.com

    ReplyDelete
  14. Ne mogu da ti opišem koliko mi se svidja tvoj pas. Presladak je. Jako volim zlatne retrivere. Preslatki su. I ja sam uskoro planirala da napišem post o svojim ljubimcima. :)

    ReplyDelete