Blog Archive

Thursday, August 18, 2016

BTS | Zašto se radujem srednjoj školi?


Kada se setim petog razreda i pričala 'Ma srednja..daleko je ona,ima vremena' , sada mi to stvarno smešno,jer je vreme proletelo ispred mene,dok ne sumnjam da će srednja još brže proleteti.
Srećna sam što sam sada srednja,a ne osnovna,nije mala razlika između osnovne i srednje. Ali,ja sebe i dalje vidim kao dvanaestogodišnju devojčicu koja se raduje petom razredu! 
Napisaću vam #4 razloga zašto se radujem novoj školskoj godini,tačnije srednjoj školi. 
Uživajte! ☺

|1| NOVO ODELJENJE

Definitivno novo odeljenje.Sobzirom da sam upisala jedan 'poseban' smer gde uživo znam samo drugaricu iz klupe od nas tridesetoro|ako ne računamo mene,29|Radujem se jer ću konačno promeniti odeljenje,već se znamo preko interneta,ali jedva čekam da se uživo upoznamo!

|2| NOVI NASTAVNICI

Da,novi nastavnici,tačnije..profesori.Prva stvar na listi,sigurno da se svidim profesorima,i da ne napravim neke greške kao u osnovnoj.Jer,koliko god da ste vi u pravu,njihova reč je presudna!


|3| MOGU SE POKAZATI U BOLJEM SVETLU

Definitivno to što je nova škola,i sigurno se mogu pokazati kao prava JA,a ne kao što me prijatelji iz osnovne pamte,ćutljiva,smirena i tiha Natalija.Mislim da bi  mi promena dobrodošla.

|4| UČIM ONO ŠTO ME ZANIMA

Osnovnu sam mrzela,mrzim je i dalje.Upisala sam smer koji me stvarno zanima,i sebe u budućnosti vidim kao uspešnu devojku/ženu koja radi upravo ono što voli!Upisala sam 'mašinski tehničar za kompjutersko konstruisanje' iako su moji više preferivali medicinsku,ali za mene tehnička škola je moja budućnost.

Nadam se da vam se svideo ovaj post,vidimo se.
Do sledeće posta!


15 comments:

  1. Sve pohvale, sličice su divne. Takođe slažem se sa tobom. Ma, ja nisam upala u željeni smer i mene nikakva škola nije zanimala. ( da, to sam jedino ja ). Tako da, šta god da upišem pogrešno je. Ja sam upala u nekk glup smer, ali dobro nije ni on toliko loš koliko ja pričam zaista o njemu. Jedva čekam da krenem, pa ako mi se svidi svidi. Ako ne, ne mogu da biram. Svejedno to je nešto vezano za cveće i dekoraciju, tako nešto. Meni sad ne deluje teško, ali tek će. Ima vremena, baš! I ja se takodje bas bas 'radujem' društvu jer sam ja tamo sama. Nemam nikog svog tamo ali dobro hehe. ❤

    ReplyDelete
  2. Ja se najvise radujem novom odeljennu jer cu imati prilike upoznati nove ljude i kroz celu srednju steci nove prijatelje :)

    beautyandstylebyemma.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Bas mi je drago sto si upisala ono sto si zelela, zelim ti srecu u srednjoj. :)

    ReplyDelete
  4. Odlično je to što si upisala ono voliš i što te zanima. :) Sigurna sam a ćeš se dobro snaći kada škola počne, ali svakako ti želim sreću. :) <33

    Novi post-> www.marsyly.com

    ReplyDelete
  5. Kada sam bila manja uvijek sam gledala 8.,9. razreda kao krkane koji su troduplo veći od mene , a sada ja polazim u 9. , i uopšte se ne osjećam kao velika .Uvijek treba upisati ono što voliš , jer tu možeš biti najbolji u svom poslu .Ja se baš ne radujem srednjoj , jer puno nepoznatih faca i sve ispočetka ...Ne baš ono što bih voljela ...Divan post!
    ČLAN SAM TVOG BLOGA , PA UKOLIKO TI SE DOPADA MOŽEŠ SE UČLANITI U MOJ . NOVI POST:

    http://ameliabelieveme.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Fantastičan post! Nadam se da si sretna što si se upisala u školu koju voliš i da se raduješ početku srednje škole *-*

    Ako imaš vremena, bilo bi mi drago kada bi posjetila moj blog i komentirala moj novi post: petra-s-life-blog.blogspot.hr

    ReplyDelete
  7. Ovo je prelep post! Takođe delim neko isto mišljenje o svemu tome i ja sam uvek spremna za novi početak i nova druženja i uvek sam otvorena za to. Nadam se da ćeš se dobro snaći kada škola počne,ali nesumnjam u tebe.
    Nova sam ovde i mnogo bi mi značilo kada bi pročitala moj novi post i komentarisala ga i ukoliko budeš želela učlanila se u njega. Link posta - http://belablogss.blogspot.rs/2016/08/back-to-school-15-novi-pocetak-iz-ugla.html#_=_ ♥

    ReplyDelete
  8. Želim ti puno sreće u školi. Drago mi je da si upisala ono što voliš. :)
    Fashion, Beauty and Style

    ReplyDelete
  9. Odličan post, želim ti puno sreće u srednjoj školi <3

    https://doroty4.blogspot.hr/2016/08/godisnjica-bloga.html

    ReplyDelete
  10. Super post, želim ti puno sreće i dobrih ocena u novoj školi! <3

    Inače prvi put sam na tvom blogu, i on mi se mnogo dopada, ako želiš poseti moj blog! http://mirjanafashion.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  11. Imaš i razloga da se veseliš srednjoj.
    Meni je bila najljepše iskustvo u životu, definitivno, toliko predivnih stvari, prijateljstava sam stekla da ne znam, ali naravno i znanja.

    Sretno u srednjoj školi, da se pokažeš u najboljem svjetlu. ☺

    ReplyDelete
  12. Odlican post!Nadam se da ce ti biti lijepo u skoli!


    zaprati moj blog,uzv- funnyandrabbits.blogspot.ba

    ReplyDelete
  13. Super mi je ideja za post! Ja sam vrlo uzbuđena zbog promjene okoline i upoznavanja novih osoba i mjesta. :D

    itsnina23.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. I ja također krećem u srednju. Nisam se baš veselila tome, ali zato mi je ovaj post baš dobro došao :) Odličan post. ♥

    sarahmakeupp.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Baš iz istih razloga sam se i ja radovala, još plus steći ćeš nova prijateljstva, nova iskustva. Sretno ☺

    https://lillysecret.blogspot.ba/

    ReplyDelete