Blog Archive

Wednesday, October 26, 2016

|buttfirstcoffe| Imam jedan iz matematike?!

Zdravo sivma. ☺ 
Nadam se da me se sećate sobzirom da sam ostavila blog po strani dok ''NE'' sredim svoj život,tačnije vreme između škole i ostalih sporednih aktivnosti. Ali konačno,posle duže pauze,vratila sam se!
Nedostajali ste mi,puno! ♥ 

Početkom Septembra imali smo jednu poučnu predstavu ,,Ljubav u doma kokaina''.Iskreno,mogu vam reći da me predstava prijatno iznenadila i oduševila.Sigurno ste čuli za knjigu pod tim nazivom.Knjiga kao predstava je poučna i glumci su tako realno odglumeli,da smo svi ostali bez reči.Pre toga imali smo jedan razgovor gde su nam ispričali odakle im inspiracija za knjigu,sve u vezi knjige i onda prešli na malo ozbiljniju temu,droga.Ne mogu vam to preneti,jednostavno morate pročitati knjigu. 
Jako poučno.. ☺ 



Ne znam da li znate,ali igram folklor,godinama.I kao po običaju imali smo koncerte.Slika govori više od reči,haha.Svake nedelje po jedan koncert,i divim se sebi kako postignem sve to.Ali ljubav prema folkloru je ogromna i neopisiva.Onaj osećaj kada stanete na binu ne može se opisati.
| Sestra i JA| ☺ 


Pogledam Vampire Diares i kažem da je to najbolja serija.Pogledam Pretty Little Liars i kažem da je to najbolja serija.Sada gledam Greys Anatomy|10 sezona| i ponovo moja poznata rečenica ,,najbolja serija ikada.'' Serija je tako realna,obožavam je!U stanju sam da ceo dan provedem gledajući seriju,ali nažalost ne mogu.

Dolazimo do onog dosadno dela,a to je škola.Ne mogu više,jedva čekam završiti ovu srednjju|šalim se|.U svakom slučaju smer koji sam ja upisala je jako težak i matematika je prva na listi i najviše nju učim.Matematika,mehanika,fizika...sve gore od goreg.Mogu se ''pohvaliti'' da imam jedan iz matematike?Ocene mi i nisu toliko loše,sobzirom da ne dajem neki maksimum,dobre su.Cilj mi je bio da prođem odlična,ali  trenutno biću zadovoljna i ako dobra prođem.Kad se setim u osnovnoj odlična,a ovde dobra..Jednostavno stalo mi je do ocena i do proseka,ali...ne znam,mogu proći dobra ili vr.dobra,eto. ☺ 

I sledeća stvar jesu žurke,bolje reći izlasci.Ja sam osoba koja te stvari NE ODBIJA,samo me nazovite i rećiću vam 'Dolazim po tebe za 20minuta.'' Obožavam izlaske,i mislim da se vikendu  najviše radujem zbog toga.To mi je 'mali' predah od škole i obaveza.



Nadam se da vam se svideo ovaj post,ly☺

11 comments:

  1. Vau, sjajan post i predivne fotke :D Okej, ja onda mogu da se pohvalim dvojkom iz mate haha, a ovog vikenda me čeka divnih 48h učenja matematike za pismeni jer ocna ipak mora da se popravi. xd Srećno u školici. :) <33

    Marsyly

    ReplyDelete
  2. Sjajan post,slike su super i ja imam istu ocenu iz matematike,hahah
    pratim te,uzvrati
    jovanaslife.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Ljudi ne znam kako ali ja vec imam dve petice iz matematike. Ja sam strebercina xD
    Btw super post, pratim te ako zelis uzvrati: http://janasofija.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  4. Odlican post draga. ♥ Razumljivo je što si napravila ovu pauzu, znam kako je teško uskladiti školu i učenje, folklor i koncerte, prijatelje i porodicu i uz sve to i blog, svaka čast zaista. ♥

    eslyisworldview.blogsport.com - novi post

    ReplyDelete
  5. Matthew 4:17 Repent, for The Kingdom of Heaven has come near. Matthew 18:11 For The Son of Man has come to save that which was lost.

    ReplyDelete
  6. Natalija draga nije me bilo dugo na blogu, ali pre svega ti moram reci da sam odusevljena tvojim novim dizajnom bloga, jako je zenstven, ne previse upadan, ali prijatan dok se cita. Inace moram se solidarisati sa tobom, haha i ja imam jedan iz matematike ali me to ne pogađa, s obzirom kakav mi profa predaje, dovoljno mi je i to haha :D Odlican post, vrlo zanimljiv, nije bitno sto si napravila ovu malu pauzu bitno je da si nam opet tu.

    Gotičarka

    ReplyDelete
  7. Imam momentalno tri iz matematike nekim cudom, ali konacni prosjek mi uvijek bude za cetiri i mislim da je to prilicno dobro. Fizika mi je licno najkompliciraniji predmet, ali sto je tu je. Vikend je definitivno pravo vrijeme za izlaske, no ponekad ih ipak odbijem jer volim provoditi vrijeme sama sa sobom :)
    Novo kod mene pa pogledaj: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Imam momentalno tri iz matematike nekim cudom, ali konacni prosjek mi uvijek bude za cetiri i mislim da je to prilicno dobro. Fizika mi je licno najkompliciraniji predmet, ali sto je tu je. Vikend je definitivno pravo vrijeme za izlaske, no ponekad ih ipak odbijem jer volim provoditi vrijeme sama sa sobom :)
    Novo kod mene pa pogledaj: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Volim ovakve postove :)
    Taaačno razumem na šta misliš kad kažeš da su ti ocene dobre, bez previše truda. I da želiš da završiš odlična..ali..ipak te nešto mrzi da učiš :D
    Evo ja ovde sedim za kompjuterom, kuckam komentare, umesto da se dohvatim latinskog i likovnog.. (da, u mojoj školi se uči likovno, ne gledaj me tako! :'D)
    Volim osobe kao ti! S kojima možeš da se dogovoriš za izlazak u roku od 5 minuta. :D

    Najnoviji post ♡

    ReplyDelete
  10. Bas sam se obradovala tvom postu jer inace obozavam tvoj blog.Post je odlican.Sve pohvale za pisanje.Meni je mama za prvu i nadam se poslednju jedinicu napravila tortu.☺Vidi se da si veoma zanimljiva osoba i zelim ti puno srece i da ostvaris zeljene ciljeve.
    Odavno sam clan bloga i nisam nikad ovo rekla,ali sad mogu.Veoma sam ti zahvalna sto si mi medju prvima pruzila podrsku na prethodnom blogu.Nazalost morala sam da ga obrisem iz tehnickih razloga.
    Ako zelis da se ponovo uclanis u mij novi blog,bilo bi mi bas drago i znacilo bi mi mnogo.

    nacalofestyletips.blogspot.rs-Najveci balkanski giveaway

    ReplyDelete
  11. Divan post, napokon nešto drugačije od ostalih! Ja sam neko ko je u osnovnoj imao 2 iz matematike i to jedva, sada se to promenilo, sada imam 5...Što se serija tiče i ja gledam PLL i TVD, ali nisam imala isto mišljenje kao i ti ahahah...Zanimljiv post jako, draga:*

    Kika's blog

    ReplyDelete