Blog Archive

Tuesday, November 8, 2016

Stay Strong TAG || Padala sam u depresiju zbog bullynga?



Voleti sebe - uspeh - samopouzdanje - sloboda 



1. Da li si se ikada osećala nesigurno u sebe?Zbog čega?

Svako od nas se osećao nesigurno.Neko zbog toga što misli da nije dobar učenik zbog jedne jedine četvorke,neko zato što je osvojio drugo mesto u trci,a ne prvo...aa neko posumnjao u sebe zbog maltretiranja vršnjaka.
Osećala sam sa se,prvenstveno sam sebe smatrala opcijom,i stavljala na poslednje mesto.Radiš iste stvari kao tvoji vršnjaci i imaš osećaj da ćeš uraditi lošije i da će se cela ekipa razdrati na tebe zbog gubitka. 


2. Da li izgubiš samopouzdanje kada nisi fizički lepa?
Iskreno,ne.Ja sam najveći narcis na ovom svetu,iskreno.Čudno je to,ali možda je bolje tako,bar znam da me neka random osoba ne može uvrediti i da pokuša ne može!Ali dešava se da nekad mislim da sam manje lepa nego obično.Jedan dan sam u fazonu 'Ja sam najružnija osoba na svetu,ubiću se'' a sutradan sam  'Pomerite se stiže kraljica.' 

3. Kada se ti osećaš samouvereno i zbog čega?
Valjda kada slušam muziku i radim ono što volim.Ili kada me neko pohvali da sam dobro odigrala korak u folkloru i ja pokažem da mogu bolje.A desi se da kada me neko pohvali ja se izbezumim i pogrešim,haha.Klasična Natalija!


4. Da li si ikada bila maltretirana od strane vršnjaka u školi?
Mislim da ste imali priliku pročitati o tome,kako i zbog čega sam bila meta vršnjaka,ako niste pročitali OVDE ! 

5. Da li si ti ikada maltretirala nekoga?
Dešavalo se možda da kroz šalu kažem drugarici,ali to je prvenstveno šala i nemojte shvatiti ozbiljno!Ali ne,i mislim da je to jako ružno i prostački kako bih ja rekla.I kad se šetam sa drugaricama i vidim da neki klinja što iz pelena nije izašao zeza druga smuči mi se i moram da se umešam.Jer kada vidim tog malog bespomoćnog dečaka,gledam sebe i kada me niko nije branio!Bar će njega imati ko da brani! ☺ 

  

6. Kako se nosiš sa maltretiranjem?
Ignorisanje,definitivno.Vređali su me i ja sam ih samo ignorisala,razvučem osmeh i ignorišem ih!Pravila sam se da me to ne pogađa,izvan sam bila hrabra i jaka Natalija,a unutra lomim na hiljade i hiljade komadića!Ili bih se iznervirala i rekla 'Da,takva sam-kakva sam..' i ućutali su tada,zapušila sam im usta time! ☺ 


7. Da li bolji ljudi izgledaju lepše Vama?
Uvek će biti da dobri i fini ljudi izgledaju puno bolje i gotivniji su.Možeš biti prelepa spolja ali ako si đubre prema drugima,šta ti to znači?!Dobrota je i dalje najdragocenija i pamtim ljude po tome!

8. Da li te šminka čini da se osećaš lepšom?
Ja bez šminke ne izlazim.Nije da imam manje samopouzdanja,jednostavno smatram sebe lepšom tako.Nije mi problem izaći u u duksu ili širokoj majici i uz to razbarušena messy punđa bez šminke,Volim da se šminkam,i osećam se lepšom sa šminkom.


9. Šta misliš o izrazu 'Lepota dolazi iznutra?'
Realno,slažem se sa izdrazom i uvek će tako biti!Kao što sam rekla prvo primetim ponašanje pa sve ostalo.Ne mogu biti u prisustvu osobe koja te konstantno vređa kako bi ispala 'faca' u društvu,odvratne su mi takve osobe! ☺ 

- ' Don't ever let anyone dull your sparkle '' -  



12 comments:

  1. Znaci wow! Cim sam pogledala naslov zainteresirala sam se da procitam ovaj tag i odusevila sam se. Zasigurno cu ga uraditi prvom prilikom! A sada eh, zao mi je sto si se tako osjecala, i sto je eto bilo svega, ali ti si zasigurno jaka i vec kad si prosla kroz sve to zasigurno ces sad sa osmjehom proci sve, jer ti to mozes! I ovo u vezi odgovora gdje si napisala jedan dan se osjecas ruznom, drugi dan kao kraljica je definitivno soo mee hahahah. Ja sam takva ista eh xd. Inace divno pises i divan blog i svaka ti cast na svemu! :)

    http://teenorchild.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  2. Odličan tag, tvoji odgovori su vrh! U većini stvari opisala si i mene, nekim danima osjećam se baš onako 'ja sam tako ružna', dok sam drugim danima baš zadovoljna sobom, nema sredine hah. I također, smatram da sa sa šminkom ljepša i šminkam se isključivo radi sebe, ne zbog drugih☺♥

    http://nevergiveup656.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  3. Gospode, vauu! Svaka ti čast na ovom postu, ne znam šta bih ti drugo rekla. :) Stvarno sam odševljenaa! <333 Slažem se u potpunosti, najbolje je biti lep i čist iznutra, a ostalo dolazi samo od sebe. :) <33

    Marsyly

    ReplyDelete
  4. Odličan post! Tvoji odgovori su odlični stvarno si me oduševila! ♥
    http://marijasworldblogaddres.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  5. Odličan post. Tag je savršen a reči kojima si pisala post su... neznam pravu reč za njih. Svejedno podigla si mi samopouzdanje.


    Novi post - lifeinmystyle311.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Zanimljiv tag. Pratim te!
    http://mysweetescapemasha.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. I love your blog!


    Svaka cast, post je odlicno napisan, odusevila si me odgovorima <3
    majalivinglife

    ReplyDelete
  8. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  9. Prvi put sam na tvom blogu.Odmah sam se uclanila,pogotovo izgled,ime,slike,postovi prelepo pises.ZNACI PREEE!Odlican post!

    Nova sam blogerka,imam svega posta.Nadam se da ce neko barem uci na njega i pogledati ga:http://dropsofhappines.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  10. But, the issues have already affected Paravex Male Enhancement a big number of people. lamentably, the human beings are too shy to share the trouble with anyone. To forestall the trouble it's miles very pressing to increase sexual stamina and overall performance. If any person has already been victimized with the hassle.For more ==== >>>>>> http://t-rexmuscleadvice.com/paravex-male-enhancement/

    ReplyDelete
  11. Odličan post!
    Pretplatila sam se na tvoj Blog , možeš uzvratiti?
    http://specialsectionsrb.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  12. Tvoji odgovori su zaista odlicni i mogu posluziti kao inspiracija drugim ljudima,cak sta i mladima i starijima :)

    https://suzastil.blogspot.rs/

    ReplyDelete