Blog Archive

Saturday, December 17, 2016

Razlika između osnovne i srednje škole?!Osnovna je bolja?


Zdravo svima
Danas sam spremila jedan jako zanimljiv post,u pitanju je razlika između osnovne i srednje škole.Smatram sebe dovoljno iskusnom da procenim da li je bolje u osnovnoj ili srednjoj,sobzirom da sam već prva godina i četiri meseca idem u školu. ☺ 


UČENJE

Nedostaje mi osnovna samo zbog učenja.Mogu vam odmah reći da to što imate u osnovnoj nije horor,pet-šest stranica iz biologije nisu toliko strašne kao 32 stranice iz računara,verujte mi.

OCENJIVANJE

Eh sada..ponovo stojim do toga da je osnovna i po pitanju ocena dosta bolja.Tu niste morali da se trudite,nastavnik i da neće mora da vam da pozitivnu ocenu samo kako bi završili ili prošli razred.Dok je ovde malo drugačije,mislim da je nekim profesorima najdraže da obore svoje učenike,i da jun jedva čekaju samo zbog toga!

DRUŠTVO

Srednja je po ovome dobila poen.Tada smo svi zreliji i ne gleda se ko se kako obukao,šta je poneo,itd.Znači ništa od toga,svako gleda svoja posla.U osnovnoj smo se delili u grupice i nismo se svi skupa družili,dok ovde sam u dobrim odnosima od prve do četvrte godine,i drago mi je.Stariji ste,i dosta zreliji.


VIŠE VREMENA

Ustanem u šest ujutru,vratim se kući oko 17h,ne znam gde se nalazim.Odspavam najmanje dva sata,skuvam kafu i spremim se za probu.Nakon toga,vratim se oko 23h i učim.I tako skoro pa svaki dan,zato što je to ipak srednja,nije osnovna.U osnovnoj sam se vraćala oko 13h,vratila bih vreme.

IZOSTANCI

U osnovnoj sam lako mogla opravdati izosanke,ili da zove mama/tata ili ja lagano da opravdam,dok u srednjoj razredni traži sve što je potrebno kako bi opravdao.Čudi me kako mi ne traži ličnu ili zdravstvenu,stvarno ne znam.

Po ovome osnovna je pobedila,ali iskreno NE.Osnovna je zaista divna,ali srednja je još bolja.Tu je sve drugačije i puno bolje.Stvarno padam u 'depresiju' kad shvatim da je petak i da sutra nema škole.Kao što rekoh,osnovna je divna i nedostaje mi društvo,ali srednja je jedan nezaboravan period. ☺




21 comments:

  1. Ja sam pisala post na istu temu, samo je kod mene bilo srednja vs fakultet, kod mene je fakultet definitivno pobjedio. Meni je osnovna tako nekakvo ruzno razdoblje i ne volim je se prisjecati, srednja je bila ok, al zato je faks zakon :)
    Samo da ne moram puno uciti haha :)
    Odlican post, usput :)


    myfirsttextvm.blogspot.ba

    ReplyDelete
  2. Natalija draga, odlican post. Zaista originalan I realan. Drago mi je da citam malo drugaciji post od svih dosadasnjih vezanih za novu godinu. ❤

    Gotičarka

    ReplyDelete
  3. Super post! Iako još ne idem u srednju, jako joj se veselim i želim što brže da ide vrijeme do kraja ove godine, pa da otiđem u srednju. Kao što si i sama rekla svi su tamo zreliji, a u osnovnoj smo svi podjeljeni u grupe i najvažnija je popularnost *-* Super tema za post!
    Ako imaš vremena učlani se u moj blog - THIS IS MY LIFE

    ReplyDelete
  4. Još uvek sam u osnovnoj, tako da nemam neko iskustvo, ali moja sestra je u srednjoj školi i kaže da je veoma teško, ali da je lepo.

    LifeInMyStyle | Winter style | Decorate your room! | Holiday cinema | #Hoho | Q&A

    ReplyDelete
  5. U potpunosti se sa svime slazem osim za drustvo. Ja imam 22 decka u razredu ko da sam u vrticu. Najiskrenije toliko su razigrani i neodgovorni da je to starsno a 3srednje sam. Svega ostaloga što se tiče ja bi otisla natrag u osnovnu ovo je živi pakao nemate puno zadaće al zato morate učiti svaki dan i stalno vas nesto pitaju. Anastazija mi stalno govori kako ne moze docekat da ode u srednju vjerujte mi vi koji ste u osnovnoj uživajte srednja je pakao živi.

    Novi post kod nas: https://anastazijaiemma.blogspot.hr/2016/12/sest-top-serija.html

    ReplyDelete
  6. Odličan post! Meni je srednja takeđer bolja, točnije puno mi je bolja i ne bih se vratila u osnovnu ni za što. U srednjoj je društvo puno bolje, meni su i profesori bolji, imam osjećaj da su angažiraniji i znaju biti stvarno super. U osnovnoj su mi profesori bili užas. Isto tako, u srednjoj ima puno više učenja, pogotovo između gimnazije i osnovne, ali sve će se to jednom ispaliti☺♥

    http://nevergiveup656.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  7. Ovaj post mi se jako dopada, zaista volim tvoj blog i redovno ga pratim, meni je bolje u srednjoj skoli, prvenstveno zbog bolje organizacije!♥
    Pogledaj moj blog ako zelis: majalivinglife

    ReplyDelete
  8. Apsolutno se slažem sa svime što si napisala, ali kao i ti moram priznati da mi je u srednjoj nekako leše, ne znam ni ja, baš se lepo osećam iako svakog dana moram da uradim po sto zadataka iz mate i OET-a ;) <33 Divno!

    Marsyly

    ReplyDelete
  9. ja sam još uvijek u osnovnoj tako da nemam '' pravo '' da pišem o srednjoj, mada mislim da ću se u srednjoj super snaći, ali još se ništa nez:) U svakom slučaju, post je odličan, shvaka čast♥♥

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  10. Super,pratim te ako zelis uzvrati
    https://slsk04.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  11. Divan post draga <3
    Pogledaj moj blog : http://herecomesajla.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  12. Super post, pratim te, ako zelis uzvrati ❤❤❤

    ReplyDelete
  13. Jako zanimljiv i kreativan post! Predobar je i pre zanimljiv,stvarno je pre,pre dobar,nemam rijeci,zaista odlica je :)

    Mi smo nove blogerice i puno bi nam znacilo da nas zapratis,mi tebe vec jesmo :)


    sweet-girls-em.blogspot.ba

    ReplyDelete
  14. Divna ideja za post! Neću se složiti sa svim stvarima sa tobom. Moja osnovna je imala jako visoke kriterijume i mnogo mi je bilo teže u njoj. Morala sam više da učim u osnovnoj, a stalno sam dobijala neke loše ocene, iako glavu ne dignem od knjige. Tako da mislim da zavisi od toga kakva je osnovna. Što se izostanaka tiče, lako sam mogla opravdati i u osnovnoj i u srednjoj, jer sam imala najbolje razredne starešine, tako da je to super. Sviđa mi se tvoja ideja da napišeš post na ovu temu, jako originalno, samo ovako nastavi draga. Imaš moju podršku♥

    Kika's blog

    ReplyDelete
  15. odlican post mnogoo mi se svidja , <3
    pratim te molim te uzvrati
    christinakristina.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Odličan post draga! Ja sam još uvijek u osnovnoj, tako da ne mogu ništa da kažem na temu srednje, po meni je osnovna super i biće mi jako žao kada se svi razdvojimo. :/ Očekujem da srednja bude sjajna, ali će mi osnovna ostati u jako lijepom sjećanju. :)

    https://lifella2.blogspot.com/ pratim te, ako želiš uzvrati♥ (novi post)

    ReplyDelete
  17. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  18. Zanimljiv post.Moja mladja sestra jedva ceka petak da ne ide u skolu,a tebi je eto zao zbog toga :)
    https://suzastil.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  19. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  20. Predivan post. Sada ću sigurno više da uživam u osnovnoj školi zato što sam i od drugih čula da je srednja puno puta teža nego osnovna. Ali ipak volela bih da znam koko je biti u srednjoj školi.


    www.emmaslittlecorner12.blogspot.com

    ReplyDelete