Blog Archive

Tuesday, July 25, 2017

Kratka kosa vs Duga kosa ?!

Zdravo svima. ☺
Ako me pratite na instagramu, sigurno ste primetli da sam se ošišala, i to dosta kratko, i više no što sam trebala, ali nije mi žao, jer lično JA ne volim dugu kosu, i uvek sam je imala jer su drugi voleli.
Odlučila sam da vam napišem kako je to sa kratkom kosom, da li mogu da napravim frizuru, i da li će kosa da mi se podigne posle prvog pranja, i da bude užasna,..i tako dalje.


Ovo je moja kosa pre šišanja. I da, nije me bilo žao da zakažem kod frizera i da zatražim malo više da skrati, ne samo krajeve. Sada, dok gledam slike, na neki način mi i bude žao, ali kada se setim koliko je teško da neguješ dugu kosu, i koliko se mrsila, kao da se nisam čeljala nedelju dana, drago mi je što sam se ošišala. Jedva zavežem rep, mrsi se, znači, ne smem da je češljam, koliko znam da će posle toga da bude užasna.


Ovo mi je bilo drugo šišanje, i sećam se da me frizer 5x pitao da li sam sigurna i kako me nije žao. Ali jednostavno, nije me bilo. Imala sam dugu kosu zbog roditelja i zbog folklora, nisam imala zato što sam volela, mrzela sam. Nemate pojma koje je olakšanje kada skratite kosu do ramena, može da se diše. :) 




Ii ovo je moja kosa sada. Mislim da ima mesec dana kako sam se ošišala, i nikad srećnija nisam bila. Veliki plus za kratku kosu zato što se osuši za 10minuta. Mislila sam da će posle prvog pranja da bude užasna, i da će krajevi da mi se 'podignu' i da jednostavno neće da bude prava. Ali, suprotno, kosa mi je odlična, nije sad da je prava, ali lepa je i lepše izgleda nego što mi je pre izgledala. I verovatno da ću uvek da se šišam ovako, i neću da menjam frizuru. Kad smo kod frizura, igram folklor i jeedva mogu da napravim punđu, i iza mi sve ispada, i punđa je užasna a rep mogu da vežem ali uz to moram da stavi 150 šnalica. 

Meni je dan dobar jedino ako mi je kosa lepa. I ne znam šta više da dodam. 
Moje drugarica plače kada treba da skrati krajeve, a ja sam srećna što sam skratila ovoliko. I svi smo drugačiji, ne volimo isto, meni nije bilo žao da skratim kosu, jednostavno ne volim dugu kosu, lepo je kada vidim devojku s dugom kosom, ali ne volim kako meni stoji, i to je tako. 


Nadam se da vam se svideo ovaj post. ♥


8 comments:

  1. Tačno znam o čemu pričaš, istu stvar sam uradila prošlog četvrtka! Čak mislim da mi je malo kraća od tvoje. Nije bila baš tooliko dugačka, ali recimo do pola leđa je dosezala. Mnogo lakše, i dok se pere imaš osećaj da svaki delić glave izmasiraš baš kako treba, da zađeš u svaki deo i opereš sve kako treba, a ne kad imaš 200 kila kose pa ne znaš da l' si oprao dobro ili ne :D
    Obožavam svoju kraću verziju kose i mnogo mi je drago što me nije strah da uradim neku promenu na sebi :)

    Girly world
    Ujutru novi post iz Italije! :)

    ReplyDelete
  2. Ja obožvam dugu kosu. Imam dosta duguljasto lice i mislim da mi kraća kosa ne bi stajala. Moja je nešto kraća od tvoje što je prije bila.
    Drago mi je da si ti sada zadovoljna njome i jako je lijepo što plešeš u folkloru :)

    myfirsttextvm.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Pre mesec dana, i ja sam svoju dugu kosu skratila na čak i kraću dužinu od tvoje. Potpisujem sve što si o olakšanjima rekla u ovom postu!
    I ovakva frizura ti savršeno stoji. *-*

    Introverted dreamer

    ReplyDelete
  4. Super post! Obožavam tvoju kratku kosu,i duga je stvarno jako lijepa,ali mislim da ti ovako kraća jako lijepo stoji ,a može se i jako lijepo oblikovati!
    novi post je na blogu:https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  5. Ja imam dosta gustu, kosu i tako je puštam da mi naraste do kraja leđa pa je ošišam do ispod ramena i sve tako (z više razloga..), ali ja lično više volim dugačku kosu. I naprotiv tebe su terali da imaš dugu kosu, a meni stalno komentarišu kao teška ti je glava (o.O), kako je pereš, kako je sušiš...itd. Dođe mi da kažem alo ljudi moj izbor-moj problem. To i tebi preporučujem, samo na blaži način :D Šišaj se onako kako ti voliš i kako ti odgovara, pusti druge.:D

    milicaimp.blogspot.rs

    ReplyDelete
  6. Ja mnogo imam gustu kosu i ona ima poprilično puno volumena,takođe ja sam imala kosu do ramena malo duže i ošišala sam se do vrata i ono iskreno mi mnogo nedostaje moja kosa i jedva čekam ova da naraste jer je na neki način poprilično ne volim ne znam što ne sviđa mi se jednostavno kako mi stoji i ne mogu praviti puno frizura. Ali mnogo je lakše kada se suši i pere nego ono pre,meni je poprilično jaka kosa pa se sećam koliko me je bolela glava od repa i mene je isto frizerka par puta pitala da li sam sigurna haha.Objavila sam novi post pa bi mi bilo drago kada bi ga pročitala i ostavila mi tvoje mišljenje u komentaru! Hvala ti puno!♥
    Link - https://laurevoir.blogspot.rs/2017/07/budi-drugacija.html

    ReplyDelete
  7. Draga Natalija, prije svega moram da pohvalim tvoj blog koji izgleda predivno. Pored samog dizajna moram priznati da sam oduševljena tvojim načinom pisanja. Jako lijepo to radiš. Prvi puta sam na ovom blogu i čast mi je da ti dam jedan follow :D
    Što se tiče ovih drastičnih promjena meni su jako poznate :D Nisam neko ko voli kratku kosu, ali često mi se desi da kosu do kukova sasiječem na visoki paž, a poslije nekih mjesec dana meni bude mnogo žao i zaklinjem se da neću nikada više i opet to uradim :/
    Želim ti lijep dan, draga!

    ReplyDelete
  8. Kako si samo divna ! I sa kratkom i sa dugom kosom ! Znam tocno sve o dugoj i gustoj kosi , nikada nisam imala kratku ali tbi divno pristaje !
    Follow for follow ?
    https://hisandherway.blogspot.ba/ ❤

    ReplyDelete